Pagina's

zondag 10 december 2017

Handlettering #01


Hoi allemaal,

Vandaag een post over een nieuwe hobby: HANDLETTERING
Oh wat heb ik mij hier lang tegen verzet.



Ik dacht... niet wéér iets leuks en nieuws aanschaffen... maar hoe langer ik mij verzette, hoe leuker ik het begon te vinden.
Op een beurs in Nieuw-Vennep is het in oktober dan toch zover gekomen dat ik overstag ging :)

Ik kocht een hele leuke agenda voor mijn bedrijf met quotes. Daar ben ik dol op, zeker als het mindset quotes zijn.
Dus ik dacht: wauw leuk!

Toen die mevrouw ook nog zei dat ik een gratis workshop mocht doen bij haar was ik om :)
Samen met mijn oma en tante hebben we een vlaggenlijn gemaakt met allerlei verschillende lettertypes/ technieken.

Hieronder het resultaat:


Natuurlijk daarna ook nog stiften bij haar gekocht :)


1 opmerking:

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda