Pagina's

zaterdag 2 december 2017

DTCF: Baby/ Childeren Babyboy #02 en #03

  


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Oeps.. alweer een maand voorbij zonder wat te posten...
Ik heb wel iedere week mijn leeslijst doorgespit maar geen tijd gemaakt om een blog te typen of aan een uitdaging mee te doen.
Ik ben mijn bedrijf een enorme boost aan het geven dus daar gaat naast mijn werk op school alle vrije tijd in zitten.
Het frustreerde al dat ik 2 weken lang geen tijd en puf had om aan mijn kerstkaarten te gaan.
Nu ga ik zo weer gauw verder met mijn Sintsurprise maar eerst... vertel ik je nu alles over de nieuwe uitdaging bij Crafty Friends.

Oops, another month went by with a post from my side...
Every week I went thourgh your posts but didn't make time to write blogs myself or participate in challenges.
My business in Remedialteaching is up and running and I'm boosting it right now for the upcomming year so that's what takes all my time away now besides my schooljob.
I was also frustrated that I didn't have the time to craft for two whole weeks.

Now I'm busy with my Sinterklaas surprise which need to be finished on monday. Tuesday is the big day at school to celebrate Sinterklaas/ St. Nicolas.
But now... I'll tell you all about the lovely challenge over at Crafty Friends.

Deze twee weken staan in het teken van baby's en kinderen. 
We worden gesponsord door: Di's digi's.

This fortnight it's all about babies/childeren.
Our sponsor is the lovely Di's Digi's.





Ik heb 2 kaartjes gemaakt met de fantastische cardtoppers van Eline Pelinkhof (Marianne Design) en aangezien dat mijn vel met cardtoppers nu op was heb ik gewoon weer nieuwe gekocht. Ik vind ze zo schattig. Ik hoop dat ze ook nog uitkomen als stempels. De babylijn blijft altijd in trek.
I made 2 cards with the lovely cardtoppers by Eline Pelinkhof ( she designs for Marianne Design). I adore this babyline and I really hope they'll make a stampseries of it.





Ben je ook zo nieuwsgierig wat mijn andere teammaatjes hebben gemaakt? Kijk dan gauw op het blog voor inspiratievoorbeelden!
Are you curious of what my teamies made? Hop over to our mainblog and see all their inspiration!

Geniet van je (Sinterklaas)weekend
Enjoy your weekend





1 opmerking:

  1. Hey Linda,
    je eigen bedrijf...heb ik iets gemist? Dat je in het onderwijs werkt weet ik, maar wat voor bedrijf ben je aan het oprichten/aanpassen?
    Je kaartjes zijn leuk. Ik heb vandaag die knipvellen binnen gekregen, zo gaaf!!
    Wie wet kan ik meedoen, want ik moet een paar babykaarten maken...komt goed uit.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda