Pagina's

zaterdag 9 september 2017

DTCF Dies and or punches


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag kom ik op deze druilerige dag met een kerstkaartje voor het CraftyFriends blog.
Onze nieuwe uitdaging gaat van start en die is: gebruik stansen en/ of ponsen op je kaart of creatie.
Ik denk dat dit iets is waar je een hoop kanten mee op kunt dus doe lekker mee.
Dit keer geen sponsor maar wel een top3 pick dus doe lekker mee. Je mag zo vaak meedoen als je wilt.

Today starts a new challenge over at CraftyFriends and it's called dies and or punches.
This time there's no sponsor but a top 3 pick so still fun to play along and you can join as much as you like.

Ik koos dus voor deze Kerstkaart met 1 van mijn favoriete Snoesjes en de sterren mal van Marianne Design
I chose this Christmascard with the cute Snoesje and the starry border die of Marianne Design.



Challenges:

  • MDKD- Alles geht 4th entry
  • MDD- Anything goes 3rd entry




2 opmerkingen:

  1. Heel mooi en leuk dat papier, dat heb ik ook nog ergens liggen...

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Mooie kerst kaart,
    leuke kleuren heb je gebruikt ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Letter B}

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda