Pagina's

zaterdag 16 september 2017

Daisy met vlinder #06 Vandaag zonder vlinder :)


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag weer een kaartje en dit keer met mijn favoriete stempeltje van Don&Daisy uit de MD collectie.
Dit keer heb ik het vlindertje weggelaten en daar een tekst geplaatst dus het lijkt nu of ze naar de tekst wijst.
Today another card and this time with my most cute stamp of Don&Daisy by MD. Normally you see this stamp with a little butterfly but now It looks like she points to the sentiment: A card is more fun than email.

Zoals je ziet veel 'nieuwe producten' van MD die ik op de KKD in Den Bosch kocht waar ik met mn tante weer lekker 'los' ben gegaan haha. We hebben in het weekend toen ook meteen geknutseld dus dat was welbesteed.
Like you can see, a few of the latest 'new' MD products which I bought at a scrapping event back in august. My aunt and I went there together and bought a lot and 2 days later we spend our weekend crafting together with our new items :)

Ik kan je wel vast vertellen dat dit meteen het laatste zomerse kaartje is wat ik maakte maar ik wilde graag meedoen met een challenge waar dat nog gevraagd werd en zo kon ik toch mn stansen nog testen :)
Nu staat mn hoofd naar de kerstkaarten en verjaardagskaarten ;)
This is for sure the last 'summer' card but I wanted to enter in this fun summer challenge so it suited well ;) But from now on I'm all about Christmas cards or B'day cards :)




MD products: 
DDS:3351
PK9148
LR0478
LR0327
CR1414
CS0993

Challenges:




13 opmerkingen:

  1. Hoi Linda,
    Hartstikke leuke kaart met een heleboel B woorden. Hihihi.... dank je wel voor het meden bij ons van De Egel.

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. P.s. Meedoen, moet dat natuurlijk zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan met dat handje dat naar de tekst wijst Linda, heerlijk zomers kaartje!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a cute little girl!! this definitely hits the mark for our cute image challenge at The Cutie Pie Challenge . Thank you for joining in. Sarah DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gedaan. Toch nog een beetje zomer op deze regenachtige dag.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge van de Egel.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

  7. Vrolijk kaartje met al die kleurtjes ☺
    Dank je wel dat je meedoet met onze "41 Letter B" Challenge bij De Egel !
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Letter B}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi kaartje
    dank je wel voor het meedoen aan deze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Linda. Leuk zoals Daisy nu naar de tekst wijst.
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje geworden met leuke tekst.
    Leuk dat je mee doet aan de zomerse challenge.
    Groetjes van Judith
    MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ontzettend leuke kaart Linda.
    Gezellig dat je weer meedoet met onze challenge.

    Gr. Anta
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lovely card, thanks for sharing with us @ Cutie Pie's. Sue x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda