Pagina's

zaterdag 12 augustus 2017

Babygirl 2017 #1


Hoi allemaal/ Hi everybody,
Vandaag start de nieuwe challenge op het CraftyFriendsblog met dit keer als thema: Alles mag. De sponsor is dit keer Di's digi's dus ik zou zeggen doe lekker mee (zo vaak als je wilt) met dit thema kun je toch lekker alle kanten op.
 http://www.disdigistamps.com/ 

Today starts a new challenge over at the CraftyFriendsblog with an anything goes theme. Our sponsor is Di's Digi so join in as much as you like. This theme fits all so I'm curious to what you make of it.



Ik heb dit keer een babykaartje gemaakt. Lekker in mijn favoriete kleur: roze :)
Heel veel Marianne Design producten voor mijn doen ;)
Ik ben tevreden.
This time I made a babycard. In my favo color: pink :)
I used lots of Marianne Design products.
I'm happy with the result.

Kijk je ook even voor de leuke voorbeelden van mijn teamies op het blog? Ik ben benieuwd naar jullie creaties! Goed weekend.
Hop over to the mainblog to see what my teamies made this time. Enjoy your weekend!



MDproducts:
heart CR1228
Cardtopper AK0064
doily????
frame COL1388
tekst PL1524 EC0096
paper PK9135
Challenge:
  • MDD- Anything goes + option lots of layers.
  • MDKD- Alles geht
  • De-egel- Baby







7 opmerkingen:

  1. Hello Linda

    Thanks for creating your gorgeous DT card for our latest challenge at Crafty Friends Challenge Blog... I love it, your baby card is so sweet. I am so pleased you are on our Team. Have a lovely weekend.

    Crafty Hugs
    Diane Louise
    [Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een dot van een babykaart Linda. Lieve materialen heb je gecombineerd.
    Dank je voor je deelname aan de baby-challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een superlief meisjeskaartje. Zegt dat al iets over jullie aankomende spruitje?? 😏
    Dank je voor het meedoen bij ons van de Egel.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha. Je hebt de verkeerde Linda voor je ;) Ik ben niet degene die zwanger is :P

      Verwijderen
  4. Wat is dit een leukerd, het thema is ook erg leuk en deze is ook heerlijk zoet.Fijn dat je met de Baby challenge van de Egel mee doet. Groetjes, Nelleke DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig Linda, fijn dat je meedoet bij Marianne Design Divas en Marianne Design Kreadivas, succes en tot de volgende kaart, lg Blankina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda