Pagina's

zaterdag 4 maart 2017

DTCCC: Girl fun


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Allereerst iedereen bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige kaartjes!
Er is alweer een nieuwe challenge gestart op het CreativeCornerChallenges blog.
Ons thema deze keer is Girl fun... alles waar meiden/vrouwen van houden mag je verwerken op je kaart.
Wij werkten allemaal met dezelfde digi van onze sponsor The Paper shelter en kijk eens wat de prijs is... daar wil je vast voor mee doen ;)
First... Thank you for all your lovely comments on my previous cards.
There's already a lovely challenge running over at CreativeCornerChallenges.
Our theme is Girl fun. So everything what girls/women love to do is just right for a card theme. We all worked with the same digi. And I think it's so lovely to see what we all can do with the same digi.
We were sponsored by The Paper shelter and look what they give to the winner:
Dus laat maar eens zien waar jij aan denkt bij Girl fun. Ik dacht aan schoenen... daar heb je er nooit genoeg van en gelukkig kregen we ook deze digi :) Ik blij.
So let's see all your beautiful girl fun cards... I thought of shoes and we got the digi with shoes... lucky me ;)








1 opmerking:

  1. Wat een leuke digi! En zo mooi ingekleurd ook. Het is een echte meidenkaart geworden.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda