Pagina's

maandag 14 november 2016

DTCCC: Thank you


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vrijdag is de uitdaging op het Creativecornerchallengesblog weer begonnen. Dit keer is het thema: Dankjewel. 
De prijs die je kunt winnen in een mooie stempel van Crafty individuals. Ga maar eens gauw kijken op het blog.
Mijn directrice koos een andere baan dus ik heb dit kaartje gemaakt om haar te bedanken voor haar inzet. Zulke kaartjes kunnen we allemaal wel gebruiken dus, doe lekker mee (je hebt nog tot en met donderdag).

Last friday, a new challenge started at the Creativecornerchallengesblog. Our theme this week is: Thank you. I think we all need these cards. My director went away for a new job so I made her this card.
You can win a rubber stamp by Crafty individuals. So hop over and join in.


Bedankt = thank you in Dutch





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda