Pagina's

woensdag 10 augustus 2016

Zomerkaart #3 Met gewonnen mallen van MD


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag wil ik deze zomerse verjaardagskaart laten zien. Helaas mag hij aan de MD challenge niet meedoen omdat het een felicitatie kaart betreft. Jammer.

Een poosje geleden won ik de mallen 
(rand en schip) bij MDD.
Ik wist niet zo goed wat ik hiermee moest (ook omdat ik totaal niemand in mijn omgeving heb die echt iets met schepen of boten heeft).
Nu wel haha en nu hopen dat dat zo blijft want diegene is pas in april jarig :)
Na een hoop voorbeelden op internet ging het toch kriebelen en wilde ik deze mallen samen gebruiken.
Ik vind het een leuke kaart geworden. Wat vinden jullie?
foamclay

Today I'm showing you a Summer card with birthday greetings.
A while ago I won the dies (border and ship) over at MDD.
I didn't know what to do with it and I didn't have anyone in my surrounding who loves ships. So I didn't know for who I'd make a card. Now I have someone in my family who does love ships. His b'day is in april so this card has to wait for a while to be send ;)
After searching through the internet I find myself a mojo to make this card and... I really enjoy the result. What do you think??
MD products:LR0416
LR0421
CR1254
PK9112
PK9128
COL1348 (tekst stempel)
COL1375 (stempel swirl)

Challenges:






3 opmerkingen:

  1. Dat ziet er prachtig uit Linda - supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, Linda! This is stunning "sail away" creation! I love this ship. Thanks for playing with us at Marianne Design Kreadivas Challenge. Hugs Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Totally fabulous!
    Thanks for playing along with us at Mariannes Kreadivas and good luck,
    Hugs Nela

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda