Pagina's

zaterdag 7 mei 2016

Daisy met vlinder #5: Voor mama


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Straks en morgen zit hier het huis vol visite want morgen ben ik jarig :)
28 jaar geleden was ik het mooiste cadeautje wat mijn moeder zich wensen kon op die dag.
Helaas winnen mijn Moederdag cadeautjes het nooit meer van die éne dag ;)
Morgen ben ik dus ook weer eens echt op Moederdag jarig.
Toch probeerde ik nu wéér een leuk cadeautje voor mijn mams te verzinnen en heb uiteindelijk maar een notitieblok van de Action gekocht die je kon pimpen.
Daar hoor natuurlijk ook een label bij vor aan het cadeautje: Dit keer Daisy met vlinder want wat past er nu beter bij deze zomerse temperaturen??? 

Notitieblok/ notepad


In a few hours my house will be filled with guests to celebrate my 28th B'day.
Tomorrow is the official day: Mothersday. 28 years ago my mum gave birth to me (also on Mothersday) So that was her most precious Mothersdaygift she ever got.
Now every year I try to compeet to that (LOL) with a little gift for my mum but it never wins from the 28 years ago gift ;)
Now I bought this notepad to pimp and I made a tag with it aswell. 
Daisy with the buterfly again. She fits these temperatures perfectly.
MD products:
DDS3351
DF3413
CR1352
PL1518
PK9130
Challenges:



Voor wie nog een moeder heeft of zelf moeder is: Fijne Moederdag morgen!
To who has still a mother or is a mother herself: Happy Mothersday tomorrow!



13 opmerkingen:

  1. Leuk en lief label geworden, de oranje accenten komen mooi uit! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd Linda en een super gezellige verjaar/moederdag morgen! Daisy is weer enig!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hi
    fun card
    thanks for joining us at ABC chalenge
    hugs Lisbeth DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan Linda.
    En? Was je moeder er blij mee?
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave en gewaagde kleurencombinatie Linda. Maar hij werkt geweldig goed!
    Gaaf het oranje met het turquoise, ik vind het helemaal top.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief labeltje mooi hoe je het oranje op het label laat terug komen.
    Gezellig dat je met ons meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such fun creations Linda. Loving the little notebook idea.
    Hugs
    Desíre
    {Doing Life – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Linda. Gefeliciteerd met je verjaardag. Je hebt en super de sup creatie met Daisy gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige oranje kaart! Erg leuk!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Huhu… Vielen Dank für deine Teilnahme bei Match the Sketch und viel Glück bei der Challenge! Liebe Grüße, Fanny
    www.stampinwithfanny.de

    BeantwoordenVerwijderen
  11. A beautiful tag, love those pops of orange. Thanks for joining us at ABC Challenge and good luck
    Andrea x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi en lief kaartje, mooie kleuren combi ook. Ik zag dat je volger van mij geworden was :-)
    Jij maakt ook hele mooie kaarten, dus ik ga jou ook volgen

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Great project and really cute image! Thanks for joining us at Tuesday Throwdown!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda