Pagina's

vrijdag 8 april 2016

DTCCC: Flower power


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag start er op het CreativeCornerChallenge blog weer een nieuwe challenge: Flower power. Kortom: gebruik een hoop bloemen in het DP, de stempel of natuurlijke als embellishment. Wat is er leuker dan in de lente kaarten te maken met bloemen erop. Doe lekker mee en neem gauw een kijkje op het blog.

Today starts a new challenge over at CreativeCornerChallenge.
Our theme is: flower power. What is better than to use flowers on your card during the start of spring? Come on and join in!

Dit is mijn uitwerking in een combinatie die ik niet vaak gebruik/ This is what I made of it in a colorcombination which I do not use very often.



Challenges:





3 opmerkingen:

  1. Very pretty card, pretty flowers and fun use of the ladybugs!! Thank you for joining us at Chocolate, Coffee & Cards for our 'Spring Is In The Air' challenge!
    Diane CC&C DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi linda,

    Wat een supermooie kaart. Leuk om het zo te combineren met je lieveheersbeestjes stans.
    Fijn weekend!!!

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor!!!
    Leuk, dat je het motiefje van het lieveheersbeestje laat terug komen in de strik.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda