Pagina's

vrijdag 11 maart 2016

DTCCC Hoppy Easter


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Oh wat is dit lang geleden. Véél te lang geleden. Gelukkig ben ik wel achter de schermen aan het knutselen maar moet ik het wel van de sporadische uurtjes hebben. In de vakantie was ik heel wat van plan maar oh... wat kwam er weinig van knutselen en vooral bloggen terecht want er staan zóveel kaartjes in de wachtrij...
Dan wat anders... Een tijdje geleden zag ik in blogland een berichtje voorbij komen over volgers die weglopen... ik heb helaas de inhoud niet kunnen lezen en ben het daarna nooit meer tegen gekomen. Weet iemand wat de oorzaak is?
Eerst maar eens gauw vertellen dat er vandaag weer een nieuwe challenge begint op het blog van Creative Corner Challenges.
Het thema van deze week: Vrolijk Pasen.
Altijd leuk om een kaartje te maken voor deze gelegenheid. Het hoeven niet persé konijntjes op je kaart te zijn omdat het "hoppy" heet.
Ik koos voor deze lieve Tilda die veels te weinig uit de verpakking mag.
Toch is ze weer goed gelukt :) 
Doen jullie ook weer mee?

It's been too long since I wrote my last blogpost. Luckily I'm crafting behind the scenes but when I had my holiday I had so many crafting plans only barely time to give in to them.
Today starts a new challenge over at the Creative Corner Challenges blog. This week our theme is Hoppy easter. Not need for bunnies if you don't have any. I don't havve bunnies eather so I chose this super cute Tilda with chicken.
Also the perfect sentiment for the card isn't it? "Super schattig" is in Dutch: Super cute.
Hop over to the mainblog to see what my teamies created and play along with this nice theme.


Challenges:







4 opmerkingen:

  1. Een pracht van een kaart heb je ervan gemaakt Linda - super gedaan.
    Blogger heeft zelf de volgers geschrapt die zelf geen blogger hadden en je volgen via een andere manier - zoiets was het verhaal, ik herhaal ook alleen maar wat ik ergens heb gelezen ;).
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een vrolijk voorjaarskaartje gemaakt Linda. Over de volgers...als mensen zich niet met een google-account aangemeld hebben als volger maar met Yahoo of iets anders dan worden ze door blogger verwijderd. De mensen zelf kunnen er niets aan doen alleen zich terug aanmelden met een google-account.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellige voorjaarskaart in mooie kleuren! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superschattig kaartje :-) Echt een voorjaarskaart! Dank-je-wel voor het meedoen aan onze challenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda