woensdag 28 oktober 2015

10x10cm #1


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Pffffff Ik ben soms echt niet slim bezig... Ik maak dan een kaart -of in dit geval 2- voor een challenge waaraan ik mee wil doen.
Vergeet ik totaal om te posten *dom, dom, dom*
Toch wil ik ze jullie niet onthouden.
MD products:
EC0151
PK9100
LR0179
LR0244
LR0142
 
MD products:
LR0126
LR0142
LR0178
EC0142

Pffffffff Sometimes... I'm not so smart... I make a card - in this case, I made 2- for a hallenge to enter.

I totally forgot to write the blogpost *so stupid*
Although I'd love to show them to you.


Challenges:
MDD- Kraft (Rudolf op kaart 1 en op de achtergrond, op kaart 2 het randje papier).
MDKD- Anything goes (4th entry)
Abc-challenge- T is for two of something. I made 2 cards of 10x10cm, I used 2 poinsetta's 2 same layouts, 2 strings of twine and 2 times using the pearls.



2 opmerkingen:

  1. Leuke kaartjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 2 superleuke kerstkaartjs zijn het geworden Linda - helemaal super gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda

LinkWithin

http://www.linkwithin.com/learn