Pagina's

vrijdag 25 september 2015

DT kaart CCC: Baby


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag weer n kaartje van mijn kant. Vandaag weer 1 voor CCC waar de uitdaging door Stitchy Bear wordt gesponsord. Ik heb de digi met de eend gekozen.
Verder is mijn kaart heel simpel: washi tape en 2 stempeltjes beide van Marianne Design.



Today another card from my side. This time for a new challenge over at CCC: Baby. Sponsored by Stitchy Bear. I chose the duck to work with. Further my card is pretty CAS: only used washi tape and stamps from Marianne Design.

Have a nice weekend!


5 opmerkingen:

  1. Hoi Linda,
    Wat een lief kaartje en leuke kleurtjes heb je gebruikt .
    Alvast een fijn weekend
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje, weer eens helemaal anders dan de gebruikelijke kaartjes TOPPIE!!!!
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Linda,

    Tof kaartje, heel leuk.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een plaatje Linda - supermooi gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kaartje!
    Mooi met die stroken washi!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda