vrijdag 14 augustus 2015

DT kaart CCC: Eten/Food


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag start er weer een nieuwe challenge op het CreativeCornerChallengeblog.
Het thema is Eten en de sponsor is Bugaboo.
We mochten werken met de leuke digi's.
Ik heb dit keer 2 kaarten gemaakt omdat ik ze allebei zo leuk vond haha.

Today starts a new challenge over at CreativeCornerChallengeblog.
This weeks theme is Food and our sponsor is Bugaboo.
We had to work with these cute digi's and this time I chose two, to work with :)







Challenge:

  • Pinkgem- Animals or birds (the card with the bird) 2nd entry
  • DV- stripes or checks (the card with the bird) 2nd entry

3 opmerkingen:

  1. OOh die zijn echt enig, net als je kaarten Linda!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze kaartjes zijn echt om op te vreten ;o)
    Ik snap wel dat je geen keuze kon maken, ze zijn allebei super leuk.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 2 prachtige kaartjes heb je gemaakt met de leuke digis Linda - helemaal super zijn ze.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda

LinkWithin

http://www.linkwithin.com/learn