Pagina's

vrijdag 14 augustus 2015

DT kaart CCC: Eten/Food


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag start er weer een nieuwe challenge op het CreativeCornerChallengeblog.
Het thema is Eten en de sponsor is Bugaboo.
We mochten werken met de leuke digi's.
Ik heb dit keer 2 kaarten gemaakt omdat ik ze allebei zo leuk vond haha.

Today starts a new challenge over at CreativeCornerChallengeblog.
This weeks theme is Food and our sponsor is Bugaboo.
We had to work with these cute digi's and this time I chose two, to work with :)







Challenge:

  • Pinkgem- Animals or birds (the card with the bird) 2nd entry
  • DV- stripes or checks (the card with the bird) 2nd entry

3 opmerkingen:

  1. OOh die zijn echt enig, net als je kaarten Linda!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze kaartjes zijn echt om op te vreten ;o)
    Ik snap wel dat je geen keuze kon maken, ze zijn allebei super leuk.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 2 prachtige kaartjes heb je gemaakt met de leuke digis Linda - helemaal super zijn ze.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda