Pagina's

maandag 1 juni 2015

Terug van weggeweest


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Welkom aan mijn nieuwe volgers :) Ik hoop dat ik jullie mag inspireren met mijn creaties.
Welcome to my new followers :) I hope I can inspire you with my creations.

Vandaag heb ik mijn SWAP-post geüpdate heb je dat nog niet gezien? Klik dan HIER.
Today I updated my SWAP-post, did you miss it? Click HERE to read.

Ik ben veels te lang afwezig geweest omdat ik mijn eigen stekkie heb gevonden en daar moest het nodig aan gebeuren.
Gelukkig heb ik nu alles voor zo ver dat kan af en staat mijn knutseltafel ondertussen ook gereed en zijn mijn meeste knutselspullen weer binnen mijn handbereik (wat was dat toch ellendig... zó lang niet kunnen knutselen..
I've been away for too long because I moved out of my parents house in february and now everything is finished (well sort off ;)) I have my own crafting table and my stash is back with me in a few meters distance :)

Hier een paar foto's van mijn huisje/ Here a few pic's of my own home.
Alles uitmeten met tape en daarna alles uitzoeken, bestellen en behang bikken 

Het lijkt Pluto wel hè? van Disney. Oh wat ging dit lastig. 100 lagen structuurbehang met saus... geen goede combi: enige optie was om alles af te bikken met onze plamuurmessen millimeter voor millimeter

Na grof geweld en een hoop blaren... EINDELIJK de muren kaal 

Tadaah!!

Hoe bedoel je: verslaafd aan Vlinders & bloemetjes???

Mijn knutselkamer/werkkamer/logeerkamer (de tafel kan worden uitgetrokken dus dan kan ik heeeeeeel veel spulletjes en vriendinnen kwijt om te knutselen haha).

2 opmerkingen:

  1. Hoi Linda
    Wauw dat ziet er wel ontzettend leuk en gezellig uit .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er toch allemaal mooi en gezelligheid uit Linda. Wat een werk moet dat zijn geweest om dat behang eraf te krijgen pffffffff hoor maar het resultaat is schitterend. Lekker van genieten zou ik zo zeggen ;).
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda