Pagina's

zondag 1 maart 2015

DT kaart: DCZ: laatste keer


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag is de laatste challenge van DeCreatieveZebra gestart.
Het blog blijft bestaan maar Priscilla gaat zicht voorlopig richten op andere zaken.
Dus helaas een laatste bijdrage ook van mij als DTlid.

Het thema deze maand is: Geen bloemen.
Best lastig aangezien ik ze bijna overal op plak. Zitten ze niet opgeplakt dan zitten ze wel in het DP.

Today starts a new challenge over at DeCreatieveZebra. This months theme is: No flowers. It will be the last challenge. Our host will do other things besides her family.



4 opmerkingen:

  1. Hi Linda,

    Ik ben even een eind terug gegaan want zag ineens zo veel nieuws van je........leuke swap (gaaf je eigen huisje straks!!), mooie bingo-kaart en deze bloemloze vind ik ook top!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Linda
    Jammer dat het je laatste kaart als designer is, maar het is een mooie geworden hoor.
    Er komt vast nog wel iets anders op je pad.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een pracht van een kaart zo zonder bloemetjes Linda, supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda