zondag 1 maart 2015

DT kaart CCC: A bit later because of blogger


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Iets ging er fout met het plannen van de publicaties van mijn blogposten.
Ik heb meerdere malen geprobeerd het later te publiceren maar het lukte niet :(

Something went wrong last week with planning my blogposts...
I tried several times when I found out but till now nothing...

Maar goed... hier is mijn kaart voor de nieuwe challenge van Creative corner challenges: Country/ landen.
Here's my card for the new challenge over at Creative corner challenges: Pick a country.
De sponsor is: Stitchy bear



1 opmerking:

  1. Een pracht van een kaart Linda, sueprmooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda

LinkWithin

http://www.linkwithin.com/learn