Pagina's

zondag 25 januari 2015

Project Life # Week 3 & 4


*** For my English followers: This post is only in Dutch***


Hoi allemaal,

Vandaag (helaas in de avond in plaats van overdag) tóch nog mijn week 3 & 4 van mijn PL!
Wat vond ik deze keer pittig zeg! Ik heb wel veel foto's gemaakt maar heb besloten ze niet te gebruiken. De kleurencombi vond ik deze week best lastig. Ik startte op de witte ondergrond maar dat vond ik toch zo kaal. Nu met oranje en leuke tapjes eromheen vind ik het een drukke boel geworden.
Afgelopen zaterdag ben ik met mijn tante naar Pipoos en de Action geweest en ik heb mijn nieuwe spulletjes (zie MD mal: pijl en tapjes) al veelvuldig uitgetest.





Zoals je kunt lezen op de foto's ben ik in week 4 een spannende week doorgegaan. Ik stond 2e voor een huisje en uiteindelijk 1e. Ik heb het 2x kunnen bekijken!!! Nu nog afwachten of ik het ook krijg dus duimen maar!!! Ik hoop morgen het verlossende telefoontje te krijgen :)



Nu gauw slapen want ik mag er morgen weer vroeg uit ;)
Fijne week allemaal!!


2 opmerkingen:

  1. Fleurig geheel!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er leuk uit jouw PL, ik heb me er nog niet aan gewaagd, bang voor weer een verslaving

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda