dinsdag 30 december 2014

Mijn top5 aan kaarten in 2014


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Hier door mijn vader de gekozen top 5 van mijn kaarten dit afgelopen jaar.
Ik zou een paar andere hebben gekozen maar goed ik wilde dat mijn vader koos :)
Here's my top5 in cards of last year. I asked my dad to pick them 'cause I would have chosen a few others but I asked my dad so here it is :)




#1

#2

#3

#4

#5

Challenge:
Cards2Create- Mooiste kaart van 2014 (bovenste kaart).
Debby4000- Top 5 of 2014.

4 opmerkingen:

  1. Dat zijn 5 prachtexemplaren de je vader heeft gekozen Linda, helemaal super!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Linda this is a stunning series of creations, a true showcase of your wonderful creative talent. Its hard to pick a favourite. Thank you so much for sharing them with your bloggy friends.
    Hugs
    Desíre
    {Doing Life – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Awesome coloring and great job adding backgrounds and embellishments to your images!! Just a great job all the way around!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda

LinkWithin

http://www.linkwithin.com/learn