Pagina's

zaterdag 15 november 2014

DT kaart CCC: Let it Sparkle


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Hier weer een berichtje voor de nieuwste uitdaging op het CCCblog.
Het thema deze keer is Let it sparkle. Je kunt er natuurlijk voor kiezen om een kerstkaart te maken maar zoals je aan mij voorbeelden ziet.. een verhuiskaart met wat glitter kan ook makkelijk.

Here another post for the CCCblog. The newest challenge is on. With this time as theme Let it sparkle. You can make christmas card which are filled with glitters or a random card like my moving card.

Kaart 1:
Tilly Daydream in snowglobe.


Kaart 2:
Verhuiskaart/ Movingcard.



Kaart 3:
Tilda with heart.



4 opmerkingen:


  1. Wat heb je prachtige kaarten gemaakt, heel verschillend
    maar heel erg leuk gedaan ☺

    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Linda,

    Wat een enthousiaste reactie op mijn blog, dank je wel en je ziet het: ik breng direct een tegenbezoekje en zie allerlei leuks dus ik ga jou ook met plezier volgen!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaartjes heb je weer gemaakt Linda - helemaal toppie!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda