Pagina's

zaterdag 1 november 2014

DT DCZ 1e bijdrage: Kerstmis


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Ik had jullie al verteld dat ik ben gekozen om in het design team van De Creatieve Zebra deel te nemen. Vandaag is mijn eerste keer dat ik hier een kaart mag laten zien.
Deze maand is het thema Kerstmis. Hoe handig! aangezien het nu wel heel snel gaat!
Je mag 2x mee doen en de prijs??? Dat is nog een verrassing want Priscilla neemt wat leuks mee van de KreaDoe! Dus kom lekker een kijkje nemen op het blog voor inspiratie van de anderen en doe lekker mee. 

Earlier this month I did share the news that I'm one of the new DTmembers of De Creatieve Zebra. today is the first time that I'm going to show my card. This months theme is christmas. How nice 'cause Christmas is almost around the corner. You're allowed to join in 2ce and the price... is still a surprise 'cause Priscilla will go to a creative market and then she'll bring something nice :)
So come on and hop over to our blog to see what my teamies made and join us in our challenge.

Hier is mijn kaartje/ Here's my creation.
MD products:DDK3212
COL1363
CR1248
EC0151
Challenges:


12 opmerkingen:

  1. Een pracht van een kaart Linda - supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Linda,

    Superleuk kaartje heb je daar gemaakt.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Linda. Wat een schattig kaartje ik vind die plaatjes ook zo leuk. Je hebt leuke details op je kaart, blaadjes,bellen. Heel mooi gecombineerd met dit papier.
    Heel mooi. Grieten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje heb je gemaakt. Leuke mal waar je het plaatje op gemat hebt.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Linda
    Ach wat een liefie weer .
    Wat heb je je snoesje prachtig ingekleurd .
    Een hele mooie kaart weer .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen

  6. Een super mooie kaart laat je zien zeg ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke kaart, prachtig ingekleurd!
    Liefs Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief kaartje, ook de afbeelding netjes ingekleurd. Super! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Just beautiful, love this pretty design, nicely done
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een enig plaatje, mooi ingekleurd ook! bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een stijlvolle kerstkaart! Leuk dat je meedoet met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda