Pagina's

zondag 29 juni 2014

Elines Freshflowers set#1


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Nog gauw een berichtje na de zenuwslopende wedstrijd! Gelukkig wonnen we met 2-1!!!

Ik heb al aardig met de nieuwe lijn van Eline's zomer papier gewerkt (Freshflowers) maar ik bedacht me dat ik hiervan nog niets had laten zien *schaam schaam*
Voor mijn tante een leuke rietenhanger versierd!! Ze vond 'm zo leuk :)
De kaartjes Zijn weer voor de voorraad.
I did scrap a few times with this new summer papers from Eline (Freshflowers) but I realised that I didn't show them yet *shame on me*
I made this cute heart for my aunt. She liked it a lot.
The cards are just for stock.
MD products:
COL:1348-Hoera
COL:1350- Alfabet
COL:1357-Family owl
PB:7045- Eline's Fresh Flowers



Challenges:




5 opmerkingen:

  1. Hele leuke creaties en zo fleurig
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 3 supermooie creaties Linda - vrolijke kleurtjes en je hanger is super.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful colours and great designs.
    Thank you for joining us at the MilkCoffee Challenge. Jane xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een gezellig setje heb je gemaakt. Leuk dat je het hart mee laat doen bij onze challenge van Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie set.
    Hartelijk dank voor uw deelname aan de MD Divas Challenge.
    Met vriendelijke groet, Ulla DT

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda