Pagina's

dinsdag 15 oktober 2013

Daisy met taart/ Daisy with pie


Hoi allemaal,
Hi everybody,

Hier weer een kaartje van mij om mee te doen aan de DTcall van Donendaisy.
Ik las dat ze 3 dames zoeken ter versterking, dat wil ik al sinds ik blog erg graag dus die oproep laat ik niet aan mij voorbij gaan!
Here another card from my side, this time to join the DT-call for the Donendaisy blog.
I read that they are looking for 3 new DTmembers but this is something I really want so I won't let this slip through my hands :)

Sinds ik in januari 2012 begon met scrapkaartjes maken ben ik gevallen voor die twee schatjes. Ik heb zo ongeveer de hele verzamellijn (hihi).
Since january 2012 I started making scrapcards. That's also the time when I fell in love with the Don& Daisy sweeties. So I almost collected them all (LOL).

Over het algemeen zijn de producten van Marianne Design mijn favoriete producten om mee te werken.
In general I love to work with MD products, they are my favorite to work with.
Mijn motivatie om 1 van de 3 design members te worden/ My motivation to be 1 of the 3 new design members:
  • Ben súúúper fan van Don & Daisy/ huge fan of Don & Daisy.
  • Ik doe altijd mee aan de challenges op het blog/ I always participate to their challenges.
  • Ik heb DT ervaring opgedaan (zowel nationaal als internationaal)/ I have some DT inspiration; on a national level but also international level.
  • Ik heb tijd genoeg om mij toe te weiden aan het design team/ I have plenty time to be devoted to this design team.
  • Ik heb veel schik van de stempels van Don & Daisy tijdens het maken van mijn kaartjes en het inkleuren/ I'm having so much fun with my Don & Daisy stamps while making my cards.
  • Het is een feestje om met Don & Daisy te werken (daarom ook een feestelijk kaartje voor een kans op het DT)/ It's a party to work with the Don & Daisy images. That's why I chose a card with party theme and my favo color ;)



Ook doet mijn kaartje nog mee aan andere challenges/ other challenges:

16 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje en zo lief. Dank je wel voor het meedoen met het Cheerful Sketches Challenge Blog.

    Liefs, Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Linda, ik hoop dat je uitgekozen wordt hoe gaaf zal dat zijn.
    Superleuk dat je meedoet aan de challenge van Cheerful Sketches, dank je wel en veel succes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige kaart heb je gemaakt met de sketch van Cheerful Sketches! Dank je wel voor het meedoen!

    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super lief kaartje Linda! En zal duimen voor je wat betreft het Don & Daisy DT, dat komt vast helemaal goed :D!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel FEESTELIJK kaartje Linda en MOOI zo in al die roze tinten.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje, zou leuk om samen in het D&D team te komen...Prachtige roze kaartje en Daisy is zo schattig..
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben ik nog een keertje , waarom stuur je het kaartje niet naar Yumi Fumi anything goes?? Link op m'n blog,
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @ Blankina, Ja ga ik nu doen ;) Dacht dat het alleen met Y&F stempels mocht maar zie dat dat is veranderd.
    Ja dat zou ik ook erg leuk vinden haha. We gaan duimen!! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a gorgeous image...framed beautifully! Thanks for playing along with us at Y&FH this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje heb je gemaakt. Leuk dat je meedoet met onze dt call op het don en daisy blog.
    Veel succes!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wow wat een scheetje......super leuk. Dankjewel voor het meedoen bij cheerful sketches!
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bedankt voor het meedoen bij YUMI FUMI, succes en tot de volgende challenge..
    LG Blankina
    DT team Fumi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wauwie wat een mooi, lief kaartje heb je gemaakt Linda.
    Leuk dat je mee doet aan de challenge bij Cheerful Sketches.
    Dank je wel voor deze mooie bijdrage.
    Liefs Gerda DT Cheerful Sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Such a sweet card! Loving all the pink and your adorable image. Thanks for sharing with us in our Anything Goes challenge at Yumi & Fumi Handmade. Sheena B (Team Fumi).

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooi kaartje :)
    Bedankt voor je deelname aan de Cheerful sketches challenge.

    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Adorable card!! I hope you make the team!
    Mahalo for joining our challenge at Yumi & Fumi Handmade.
    ^.^

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda