Pagina's

vrijdag 16 augustus 2013

Voorraad kaartjes/ cards in stock



Hoi allemaal,
Hi everybody,

Afgelopen dinsdag hadden wij de hele dag geen telefoon, internet en tv vanwege kabelschade bij Ziggo.
Last tuesday I had no internet, tv of telephone because the thunderstom hit a cable.
Je weet dan meteen niet meer wat je moet gaan doen haha, maar... ik heb gelukkig de optie om te knutselen. Dus dat heb ik ook gedaan.
In a sudden you don't know what to do anymore... luckily we have the option to craft so that's what I did.
Aan de hand van de sketch bij Retrosketches heb ik een aantal kaartjes gemaakt voor mijn kaartenvoorraad.
I used the sketch from Retro sketches to make some cards for my stock ;)

Hier zijn mijn kaartjes/ Here are my cards with the sketch.
The pinkcupcake card is participating in the challenge.


With this cupcake card I'll be participating over at Retro sketches.


Het is wel leuk om met zo'n sketch verschillende kaartjes ineen te zetten!
Niet eens zo heel veel werk!
It was fun to create different cards with the same sketch!

Have a nice day!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda