Pagina's

zaterdag 17 augustus 2013

Laten we een spelletje spelen/ Let's play some game


Hoi allemaal,
Hi everybody,


Hier weer een berichtje van mij.
Wat heerlijk die vakantie... al dat geknutsel en relax, dat kan mij niet lang genoeg duren haha. Al ben ik wel heel nieuwsgierig hoe mijn nieuwe werkplek mij zal gaan bevallen. Nog ruim twee weken en dan mag ik ook weer aan de bak.
Here another post of my side.
I love my holiday. All the crafting, relaxing and other lovely things I can do. It may endure much longer haha.Although I'm also quite curious to my new workenvironment where I'll start in about two weeks from now on.

Ik laat jullie een kaartje zien voor een vriend die al jarig is geweest.
Zijn vriendin ook maar ze vieren binnenkort samen hun verjaardagen.
Dus als ik daarheen ga moet ik natuurlijk wel een kaartje meenemen.
Ik heb niet heel veel mannelijke plaatjes dus ik hoop dat deze in de smaak valt!
I'm showing you a card for a male friend. He and his girlfriend will celebrate their birthdays together soon which I'm invited for, so I had to make him a card. 
I don't have much male images so let's hope he'll like it!



Bij TMS- hebben ze weer een leuke sketch.
Over at TMS they have again a lovely sketch.


Ik heb een kwartslag gedraaid naar rechts zoals je kunt zien:
I flipped the sketch a little to the right as you can see.


Morgen ben ik terug met mijn eerste DT post voor het Kaartjes-inspiratie-challenges-blog.
Tot morgen!
Tomorrow I'll be back with my first DT post in order for KIC.
Till tomorrow!



5 opmerkingen:

  1. Brown is my favorite color and i see you used that this week. The image has a fun expression! Thank you for using our sketch at Tuesday Morning Sketches..your card is really fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. That image is so fun!! I know lots of guys that would be perfect for! Great male card!!!
    Thanks for playing along with us this week at Tuesday Morning Sketches!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. That is too fun! I love it. And the quote is just so true. Thanks so much for coming to play at Tuesday Morning Sketches this week :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha wat een grappige digi is dat Linda, ik vind je kaartje superleuk en mooi, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fun card! Thanks so much for joining us at Tuesday Morning Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda