Pagina's

maandag 6 mei 2013

Foreverfriends DT kaartje (deel 2)

Hoi allemaal!

Jaja gisteren kregen jullie al een sneak preview van 1 van de kaartjes die ik had gemaakt voor de nieuwste challenge bij Foreverfriendschallengeblog. Het thema van onze challenge is dit keer: Pastelkleuren!

Meteen even een extra mededeling voor ik verder vertel hoe en wat..
Helaas heeft 1 van onze Fortnightly DT'ers ons team verlaten, dat betekend dat we alleen tijdens deze tweewekelijkse challenge op zoek gaan naar 1 of 2 nieuwe DT leden!
Wil je lid worden? Doe dan mee met de challenge en zet bij je naam alleen DT erachter.
Na afloop zullen we zo snel mogelijk bekend maken wie wij hebben gekozen als nieuwe teamies! Lijkt het je wat?? Doe dan mee!

Deze challenge worden we gesponsord  door: 
Whoopsiedaisy, zij verzorgen de prijs voor de random selected winner! 
Kijk voor een aantal voorbeeldkaarten ook bij mijn DTmaatjes!

De sponsor van onze Foreverfriends favorite titel is:

OPC, zij verzorgen de prijs als je mee doet met een Foreverfriends beertje of product op je kaart en dan  daarmee onze top 3 winnaar bent! Kortom, 2x kans op een leuke prijs!
Ga maar eens gauw een kijkje nemen op het Foreverfriendschallengeblog voor de prijsjes én andere mooie voorbeelden!

Dit zijn mijn kaartjes! Nu begin ik natuurlijk met het kaartje met het Foreverfriends beertje.

Het kaartje was een vrij snel kaartje moet ik je eerlijk zeggen! Mijn lieve mams had zin om te helpen knippen dus aan haar de eer voor het 3D plaatje!
Ik heb verder een paarse kaart uitgekozen samen met een oplegvel van de Action, kant en plakparels. Natuurlijk nog wat vlindertjes er aan toegevoegd en een tekststempel van MD.

Deze kaart doet mee aan de challenge bij:


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
De tweede kaart staat in mijn post van gisteren maar... vooruit... hier nog eventjes de foto's voor als je ze gemist had!


3 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend kaartje weer Linda, die van gisteren had ik inderdaad al bewonderd, supermooi zijn ze weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi gedaan Linda, wat een lief kaartje! En dan heb ik een paar dagen niet geblogd en lig ik zo achter op alle mooie kaarten, net zoals bij jou! Wat een schitterende kaarten heb je de afgelopen week gemaakt! Lekker freubelen in je vakantie, wat wil een mens nog meer!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful! Love the use of OPC's butterfly on this card. Excellent embellishments and coloring. Hugs and happy crafting! -Kim

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda