Pagina's

maandag 25 maart 2013

Mijn dt kaartjes voor Foreverfriends challenge #58!!



Hoi allemaal,

Vandaag begint op het Foreverfriendschallengeblog alweer de 58ste challenge 
met als thema: One for the girls!

De sponsor voor de random gekozen winnaar is Saturated Canary

Als je wint, win je 2 digi's naar keuze!!! Zo tof!! Kijk zo maar eens naar de plaatjes die mijn DT collega's en ik mochten kleuren dan wil je meteen meedoen en winnen!

Cupid Clear Stamps is de sponsor voor de winnaar voor de Foreverfriends Favorite!

Hierop maak je automatisch kans als je mee doet met een kaart waarbij je een Foreverfriends beertje/ stempel of ander Foreverfriends product gebruikt. Doen dus!!
Want dit is de stempel set die je kunt winnen!

Nu gauw mijn kaartjes showen voordat je afdwaalt!! of al gaat knutselen!
Met allereerst een kaartje voor m'n tante.
Haar bacterie is nu zo klein dat ze hopen dat ze snel naar huis mag (als de bacterie weg is uit haar hersenen).
Nu is het bij elke scan spannend natuurlijk ;)
Om haar een hoop liefde te geven als ze thuis komt heb ik dit kaartje gemaakt. Het is een soort giftwrap waarin ik vilten hartjes zal stoppen. Ééntje is al klaar (een sleutelhanger) de handwarmer moet ik nog afmaken ;) Daarom dit zachte kaartje voor mijn lieve tante!!






Mijn tweede kaartje is er een van SC! Oh wat vond ik het leuk (net als al m'n teamies) dat we hiermee aan de slag mochten! 5 weken geleden was de digi al ingekleurd maar ik had afgelopen week echt geen inspiratie voor dit kaartje dus eigenlijk is deze nog niet af. Er zit daarom heel weinig bling bling op en nog geen tekst stempel omdat ze nog geen bestemming heeft!
Wie heeft er nog tips/ ideeën???
Tot gauw!






4 opmerkingen:

  1. Wat heb je weer schitterende kaartjes gemaakt Linda, ik vind ze prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zien er schitterend uit!!

    Fijne pasen,

    Lieve groetjes van Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Both such sweet projects, love the cute images and pretty papers
    Lindsay xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda