Pagina's

woensdag 30 januari 2013

Sneeuwpret

En nóg een kort berichtje vanavond!!
Pff een hoop in te halen zeg..
En dat in de reclames.. want ik was lekker Once upon a time aan het kijken.

Hieronder kun je lezen bij welke uitdagingen ik de kaart mee laat doen!
De volgende kaart die ik gemaakt heb is aan de hand van de opdracht bij NKU want ze hebben daar een bingo uitdaging!
Dat vind ik zo leuk!! Ik kan alleen bijna nooooooooit kiezen.. Hebben jullie dat nou ook?
Maar uiteindelijk toch maar een knoop doorgehakt want de deadline naderde nu wel heel snel!
Ik heb gekozen voor: Lint-Blauw- Knoop.
Dit heb ik gecombineerd met de eis voor de uitdaging van EKEF- gebruik een doily en dat weer in combinatie met de sketch van Pink Ink.

Op het blog van Cards und more was de uitdaging het thema: Ice and snow.
Nou ik heb mijn witte hobbydots veelvuldig gebruikt net als de glitterlijm om zo de sneeuw te creëren.
Bij ABC-Christmas was het thema bows or boys. Ik heb gekozen voor het stoere aapje van Bugaboo stamps die het aandurfde om te gaan skiën. Helaas vindt hij het nog moeilijk ;) Maar hij kan er nog om lachen en heeft dus veel pret in de sneeuw.. Vandaar de tekst: sneeuwpret.

Nu nog de foto's van mijn creatie natuurlijk!!


En wat vinden jullie van het resultaat?
Ik heb de eisen van de uitdagingen erin verwerkt en nog een paar rhinestones en de ster- knoop toegevoegd!

11 opmerkingen:

  1. wat een bjoetie Linda.
    Leuke kleurtjes en wat is die stempel leuk zeg.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij elke Kaart een Feestje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk vrolijk kaartje Linda, bedankt voor je deelname bij de NKU.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart heb je gemaakt.
    Leuk hoe je de doily hebt verwerkt op je kaart.


    Bedankt voor je deelname aan de uitdaging van EKEF.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He's a happy chappy! Love the fun image.
    Annette
    My blog : Netty's Cards
    Proud to design for ABC Christmas Challenge.
    xx


    BeantwoordenVerwijderen
  5. lovely card!
    Thank you for joining us this week at cards and more.

    hugs,Beate

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a fun and cheerful Christmas card! Thanks for joining us at ABC Christmas Challenge this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een grappig kaartje zeg leuk, leuk. Bedankt voor je deelname aan EKEF.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eine witzige Karte ist das geworden.
    Danke für Deine Teilnahme bei Cards and More.
    Liebe Grüße
    Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart, grappig afdrukje.

    Gezellig dat je meedoet met EKEF.

    Groetjes Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooi kaartje wat je hebt gemaakt,
    leuk dat je meedoet.

    lieve gr Anja DT -EKEF

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Linda, what a fun card. The stamps is so cute and your arrangement just lovely.

    Thank you very much for joining us at the Cards und More Challenge.

    Hugs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda