Pagina's

woensdag 5 december 2012

December 2012: Vers van de pers



Nog een warm welkom aan mijn nieuwe volgers: Sonia, Rachel en Patricia!

Net klaar met de vorige post.. meteen maar een 2e post want...... ik kan er nog geen genoeg van krijgen van die kerstkaarten!
Vanavond heeft Sinterklaas nog een drukke avond maar ik heb nu al zin in de kerstliedjes op de radio :P
Daarom ook meteen in de kerstsfeer met dit kaartje door de leuke kleuren rood/wit/grijs.
Ik ben vandaag maar weer eens aan de slag gegaan met de Mojo Monday sketch #270 

Ik heb een kwartslag naar links gedraaid zodat ik een langwerpige kaart kon gebruiken.
Ik heb de onderdelen wat uit zijn proporties getrokken maar dat zul je zo wel zien.
Ik heb vooral rood/wit/grijs gebruikt om er echt een feestelijk kaartje van te maken.
Oordeel zelf maar wat je er van vindt! Enne vergeet niet om dit aan mij te laten weten hè? ;)





Deze kaart doet mee aan de volgende uitdagingen:


Dan volgt hier nog de Materialenlijst:
  • linnenkaartkarton 10,5x14,8cm Action
  • stempelafdrukje: Tilda with dog
  • Copicmarkers
    huid: e95-yr61-yr00
    haar: e33,e35,e37,e47,e57,e08
    jurk/mailloit: r29,r35
    hondje: e33
    pakje/ giletje: yg99, yg67
    schoenen: yg91,w6
    tag/sterren: y28
    strik: r29,r35,w3
    schaduw: w1,w3
  • scrapvellen van Docrafts- Papermania: Home for Christmas, FF A Christmas Tale en van de Boekenvoordeel
  • lint van de Boekenvoordeel
  • strassteentjes Action
  • plakparels Artemino

Zo dat was het weer voor deze post!! 


12 opmerkingen:

  1. Lovely card, fab papers and image, thanks for sharing with us at ATSC, hugs Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje Linda.....wat een lief stempeltje is dit hè?
    groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart heb je gemaakt. Bedankt voor je deelname bij NKU. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart Linda, gezellig dat je meedoet bij NKU.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great Red Christmas Card.. Fab Decorated and Beautiful hearts! :o)
    Thank you for joining us at ATSC! Hugs Sol :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your card is lovely, thank you for joining us for the Ribbon Girl Christmas Card challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi hoor.
    Bedankt voor je deelname bij de NKU.
    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohw, wat een lief kaartje!
    Leuk dat je mee doet bij de DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is prachtig.
    Dank je wel voor het meedoen bij DMCC.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi gedaan.
    Dank je wel voor het meedoen bij NKU en DMCC.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een lief en leuk kaartje
    bedankt voor je deelname aan DMCC
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi hoor, bedankt voor je deelname bij de NKU, gr Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda