Pagina's

zaterdag 15 december 2012

December 2012: GDT bij Nederlandse kaarten uitdagingen

Waaaaaaaah nog meer leuk nieuws!!
Ik mag voor de januari uitdaging van NKU een kaart ontwerpen!!!
Wat een eer!! ;)
Ik ben pas zo kort bezig met bloggen en nu al krijg ik zulke leuke reacties en kansen om mijn scrapkaarten te showen aan een groter publiek!!
Ik ben helemaal blij :D
Dit was de kaart waarmee ik ben uitgekozen:


Zo nu ga ik gauw samen met mn mams de kerstboom eens te voorschijn halen en een poging wagen om hem op te tuigen!!
Tot snel!

3 opmerkingen:

  1. Hello Linda~
    Lovely card, thanks for stopping by my blog...
    I'm also your newest follower....
    Have yourself a very Merry * Bright Christmas.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Linda
    Thanks for visiting my blog. The Spanish do celebrate Christmas but more on 6th January when they celebrate the Three Kings. We just got for a wak on the beach and have a meal out. Merry Christmas to you. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is a lovely card Linda, fabulous papers, thank you for visiting my blog and leaving a lovely comment.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda