Pagina's

vrijdag 28 december 2012

December 2012: cupcakes


Voor de vriendin van m'n broertje die afgelopen zondag haar verjaardag vierde heb ik de volgende kaart gemaakt:
Een echte cupcake kaart in het paars. Ze is gek op paars en cupcakes maken dus dit paste goed bij haar cadeau: een cupcake-maak-set met een leuk opberg blik.
Voor het eerst heb ik deze indeling van een kaart gebruikt.
Ik had mij voorgenomen om een 13,5cm middenstuk te nemen en de buitenkanten beide 6,5cm alleen nadat ik de lijnen gerild had, bleek dat ik één cm openhield als je de buitenste kanten wilde dichtmaken als deurtjes. Maar.. geen probleem dacht ik meteen, ik heb toen op beide uiteinden lint en kant geplakt waardoor het precies sloot ;)
En zie hier het dichte resultaat!
Dat kant en lint kwam dus als geroepen!
Ik heb voor deze kaart linnenkaartkarton gebruikt van 27x13,5cm.
Het scrappapier heb ik gesneden op 6cm x 13cm
De hoekjes heb ik geponst met de billenpons
aan de zilvergrijze linten heb ik 3 uitgeponste bloemen gehangen.
Verder heb ik 2 cupcake foamstickers gebruikt en strassteentjes.
Natuurlijk een stukje twine om 'm dicht te knopen.

Als je de kaart opendoet zie je:


Voor de binnenkant heb ik gekozen voor scrappapier van de Action van 12x 12,5 cm
Daarop een cupcakevormpje in stukjes geknipt.
Daar weer op een stuk scrappapier (ook van de Action) van 9x12,5cm
Daarop mijn stempelafdrukje van 8x11,5cm. De randen van mijn stempelafdruk heb ik bewerkt met roze distressinkt.
En ingekleurd met mijn Copic markers.
Verder heb ik vlinders uitgeponst, geëmbost en bewerkt met ovale strassteentjes en in de hoeken gewone strassteentjes.
Aan de binnenkant heb ik een tekststicker geplakt en natuurlijk verder vol geschreven maar dat staat niet op de foto's.

Deze kaart laat ik meedoen aan de challenge bij:

Nu gauw met mn mams weer boodschappen doen voor oud&nieuw en daarna nog maar weer eens beginnen aan een kaartje ;)

Ik wens jullie alvast een heel fijn uiteinde ook al zal ik op 31dec nog wel mn DTkaarten posten!
Doe voorzichtig met vuurwerk!



1 opmerking:

  1. Wat een prachtige kaart, heel erg mooi. En de stempel is ook zo mooi ingekleurd. Leuk dat je meedoet met decemberchallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda