Pagina's

maandag 31 december 2012

December 2012: Borduurkaart


En zo schrijf ik op de avond vóór oude jaar nóg een berichtje..
Ik wil namelijk mijn kaartjes die ik vandaag gemaakt heb zó graag nog showen voordat ik naar bed ga.
Ik ben weer heerlijk bij mn oma en tante geweest en thuis waren twee andere tantes die op visite kwamen er ook nog dus... een hoop gezelligheid op één dag!

De kaart die ik gemaakt heb is ontstaan omdat ik mee wil doen aan de volgende challenges die ik in 1 kaart heb gecombineerd:

Het borduurpatroontje is van Chrissie (Chris Bosmans)
Nu de tags los van de kaart



Met donker roze en donker paars
Met licht roze en licht paars





















De materialenlijst:

  • licht roze linnen kaart van 13,5x13,5cm
  • crèmekleurig oplegvel van 12,5x12,5cm
  • borduurpatroontje via mn oma uit een Hobbydolsboekje van Chrissie (Chrisbosmans)
  • bruin, donker- en lichtroze, donker- en lichtpaars borduurgaren
  • rijstekralen (van mn oma)
  • roze kraaltjes en roze sneeuwvlokken- Boekenvoordeel
  • stempelafdrukje- Tilda with heart
  • copic markers
  • tags (uitgestanst gekocht bij Van den Akker Creatief).
  • paarse pen voor tekst.

En dan weer een compleet andere kaart!!!
Gewoon een 3D-vel uit zo'n leuk tijdschrift: Mijn hobby kaarten (wel een oude jaargang hoor en veranderd naar eigen smaak natuurlijk!!).


















Materialenlijst:

  • 3D-vel uit een oude versie van het tijdschrift- Mijn Hobbykaarten
  • scrapvel en oplegvel 
  • uitgeponste vlinders- Nellie Snellen
  • uitgeponste bloemen- Nellie Snellen
  • rhinestones- Boekenvoordeel en Action
En wat vinden jullie ervan?  


Voorzichtig met vuurwerk he!!! ;) 
Alvast alle goeds voor 2013!!!


3 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje Linda, bedankt voor het meedoen bij het EHI borduurkaartenblog. groetjes, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Linda! Bedankt voor je deelname aan Dutch Magnolia Lovers! Succes met de wedstrijd! Lieve groetjes, chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gemaakt hoor!
    Leuk om zo nog op de laatste dag nog wat kaartjes te plaatsen.

    Dankjewel voor het meedoen met de uitdaging op EHIB.

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda