Pagina's

dinsdag 6 november 2012

Oktober 2012: deel 4 Crisscross kaart

Zó... mijn kaartje om mee te doen aan de challenge bij Marianne Design en Anmacreatief is al een paar dagen af. Alleen had ik nog geen tijd om hem te plaatsen.
De opdracht was om een envelopkaart te maken. Ik heb bij anderen de kunst afgekeken hoe je een crisscross kaart kunt maken want dat had ik nog nooit gedaan!
En we moesten natuurlijk gebruik maken van zo veel mogelijk MD materiaal.
Eigenlijk heb ik dit uitgevoerd met mijn laatst nieuw gekochte MD materialen. Namelijk Het scandinavian scrappapier , een kerstboompje en de stempels met de uiltjes.

In eerste instantie wilde ik een uiltje met groen en crème maken en dan ook de kaart in die tinten opmaken omdat ik bij Van den Akker een kleine uitleg heb gehad hoe ik die leuke vlecht harten kan vouwen en ik die mallen in het groen en crème had gekocht. Maar doordat ik een aantal scrappapieren wilde combineren van mijn laatste nieuwe aanwinsten is het toch een blauw/rode kaart geworden ;) En helaas had ik die mallen van de vlechtharten niet in het rood want die waren op :(
Tsja je kunt niet alles hebben he?!
Hieronder vind je de foto's en de gebruikte materialen.




De gebruikte materialen:

  • lichtblauw kaart karton van 13,5x13,5 cm
  • voorbewerkt oplegvel van Van den Akker
  • label en ster van Van den Akker
  • lint 
  • houten sterretjes van de Xenos
  • MD Elines Scandinavian Winter scrappapier 3 verschillende vellen
  • MD stans kerstboom
  • MD stempels: EC0141 Elines X-mas owls 
  • tekst stempel van de Action
Laat gerust een berichtje achter! Ik lees ze met plezier.




10 opmerkingen:

  1. wat een leuke creatie. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje heb je met die prachtige materialen gemaakt!
    Dank-je-wel voor het meedoen aan de KERSTchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een aparte kaart gemaakt, Linda.
    Heel mooi gedaan, je hebt veel leuke technieken gebruikt.
    Bedankt dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Linda!! Wat leuk dat je ook een blog hebt! Ik weet nog dat je vorig jaar een opmerking maakte over mijn blog maar ik had toen geen idee dat jij ook kaarten maakte. Ik ging vanmorgen de winnaars bekendmaken van mijn blogcandy, ik heb de winnaars "random" gekozen dus het was een kwestie van tellen welk commentaar de winnaar was en zo kwam ik bij jouw commentaar uit. Ik had de commentaren nog niet eens gelezen dus het was voor mij een dubbele verrassing :). Ik ga je vanaf nu volgen, kan ik ook gelijk kijken wat je met de stempel doet :). xxx Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook zonder vlechtharten een prachtige kaart hoor.
    Leuk dat je meedoet.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi geworden! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende envelopkaart heb je gemaakt Linda.
    Ik mis hier het hart niet hoor, hij is goed geslaagd.
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij MD.

    Gr.Thea
    DT Challengeblog MD.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart!
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Linda,

    ik vind je eerste envelopkaart super leuk geworden.

    Fijn dat je meedoet met de kerstchallenge bij AnMaCreatief!

    Groetjes en fijne zondag,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Linda,

    Wat een leuk kaartje heb je gemaakt!
    Nog bedankt dat je volger bent geworden!

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda