Pagina's

donderdag 22 november 2012

November 2012: still challeging myself


Zo.. na een heftig en druk dagje werken in 4/5 met een fotograaf die je hele ochtendprogramma continu in de war gooit.. zoals beloofd.. de volgende kaart!

De kaart die ik jullie wil laten zien is gemaakt om mee te doen aan de challenge op 
copicmarkernorge- christmas card with tag and sketch
En dit is dan die sketch-->
Toen ik de sketch zag ging ik meteen met de scrapjes aan de slag en ik zag al snel hoe leuk deze kaart werd zonder dat ik alle randen nog hoefde te bewerken met een pons, lint, stempels of inkt.
Nou ik ben wel een beetje trots zoals mn kaartje is geworden ;) Ik vind de kleurencombi nog het leukste en dat was ook precies weer het thema van de challenge bij youmeandmagnolia- in de kleuren: crème-groen-bruin dus deze kaart doet mee aan twee challenges!!


 

 

De copics die ik heb gebruikt:
haar: e33-e35-e37y28
gezicht: yr61-e95-yr00-r11
handschoenen: e53
laarzen: yg67-g21-yg63
jas: yg17
sjaal/ legging/ hart: g21-yg63

Voor deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

  • De stempelafdruk is ingekleurd met copics
  • de scrapvellen zijn van doodly bug
  • de kartonnen tag is van mijn sportvriendin
  • de roosjes en groene splitpennen zijn van de Boekenvoordeel
  • knoopjes van de Xenos
  • glitterlijm en tekststempel van de Action
  • distress inkt- forrest green om de randen te beïnkten van de stempelafdruk
  • sneeuwster is van een stans die ik heb gekocht bij de Pipoos
En wat vinden jullie?



6 opmerkingen:

  1. wat een leuke creatie, je hebt het goed gedaan hoor, bedankt voor het meedoen bij YMAM

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A beautyful card!!! Thanks for joining CopicMarkerNorge - and GOOD LUCK!! Hugs, Siv

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a lovely card you have made:)
    Thank you for playing along at Copic Marker Norway, and good luck:)
    Hugs, Veronica

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great card, love that you used green as your main color on this card. Thank you for joining Copic marker Norway ' challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous card Linda and I think you have used our sketch perfectly :)
    Love the colours on the cute Magnolia too
    Thank you for joining us at Copic Marker Norge this time and I hope to see you again
    Hugs, Jill

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautifuul..and nice use of the sketch !! Thank you so much for playing with us in CMN, and good luck!:)
    Crafty hugs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda