Pagina's

woensdag 28 november 2012

November 2012: Pff tijd te kort!!


Zo.., even gauw nog wat posten voordat ik het vergeet in deze drukke week.
Ik moest plots de hele week werken.. heel leuk om naast groep 7/8 en 4/5 gister en vandaag in 2 kleuterklassen te staan. Dat is weer mijmeren over mijn leuke kleutertjes van vorig jaar! Stiekem mis ik ze wel hoor!
Morgenavond rapportgesprekken dus tsja..woensdagmiddag de enige vrije middag in de week vóórdat er weer een aantal challenge deadlines verlopen in het weekend!

Ik heb vandaag twee kaarten gemaakt!
Ik zal er nu 1 laten zien. De andere komt denk ik vrijdagavond!
De Magnolia kerstkaart in de kleuren blauw-wit met een sketch van mojomonday #269.. pff die vond ik pittig hoor! Ik heb lang gepuzzeld want kijk maar:
Ik dacht nog goh wat leuk je mag twee keer meedoen, 1x met een ronde en 1x met een vierkante kaart.
Maar nu ik al zo aan het puzzelen ben geweest om wat ruimte over te houden geef ik het op en hou ik het alleen bij de vierkante versie :P
















Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:


Ik ben mijn laatste aanwinst aan het inkleuren geweest: de candy die ik won bij Mariska van der Veer (moeder van mijn kleutertje vorig jaar).
Natuurlijk met mijn Copics.

Verdere materialen:
  • turkooizen linnen kaartkarton van 13,5x13,5cm (van de markt).
  • stempelafdrukje: Tilda with flower
  • scrapvellen van MD- Elines Warm winter wishes & Elines Scandinavian Winter, van een paperblock van de Action, Doodly bug en een stukje wit bobbeltjes behang voor het sneeuw effect
  • tekststempel van een vriendin dus geen idee welk merk
  • turkooizen houten sterren van de Xenos 
  • blauwe strassteentjes en randje met sterretjes van het Kruitvat
  • plakparels van Artemino
  • witte hobbydots als sneeuwvlokjes 
En wat vinden jullie?



7 opmerkingen:

  1. Super leuke kerstkaart Linda!
    Bedankt voor je deelname aan EKEF!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Elke Kaart een Feestje!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje is dit geworden. Leuk dat je mee doet aan de challenge van LHoSM.
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart! Leuke papiertjes heb je gebruikt.
    Bedankt voor het mee doen bij eKeF.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kerstkaart zeg! Bdankt voor het mee doen deze week bij Elke kaart een feestje!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your creation is beautiful.
    Thanks for joining lovely Hanglar or Sweet magnolia

    Hugs Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous card, perfect for our blue christmas challenge
    Thanks for joining in with our challenge over at Fashionista and
    Good luck
    Julie x
    My blog
    Pennys Challenges DT member
    Fashionista DT member
    Forever Friends DT member
    OSAAT DT member

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda