Pagina's

maandag 19 november 2012

November 2012: deel 4

Tsja als je lekker bezig bent wil je niet meer stoppen. Dat heb ik in iedergeval altijd..
Ook met posten want het wordt maar later en later maarja ik wil gewoon nog even deze kaarten posten!! :$ Morgen avond gewoon maar weer vroeg naar bed.

Voor de challenge van Foreverfriends ben ik al tijden aan het twijfelen hoe ik mijn kaart wil vormgeven en met welk plaatje ik mee wil doen.. Het liefst doe ik 100x mee want ik vind ze allemaal zó schattig.
Goed uiteindelijk heb ik toch maar een keuze gemaakt. Het is een 3d-plaatje dat ik al heeeel lang had liggen (ik had het al uitgeknipt en opgehoogd voor als ik ooit eens meerdere kaarten op 1 dag wilde maken). Dat kwam goed uit want dat was nu. Ik had namelijk gisteren heel veel zin om te scrappen alleen hadden we een oom en tante over uit Limburg die al vroeg kwamen en laat vertrokken.. daarna moest ik snel eten en ging ik met mn vriendin die tegenwoordig in Londen woont, en even in Nederland was bowlen en bijkletsen.
Dus nu had ik het voordeel dat dit plaatje al klaar was.

 

 

De gebruikte materialen:

  • rode linnen kaartkarton van 13,5x13,5 cm
  • scrappapier (groen) van Doodly bug (grijs) van de Boekenvoordeel
  • tekststempel: Beary Christmas van MD
  • twine, roosjes en parels van de Boekenvoordeel
  • 3d plaatje van Forever Friends kerst scrappack
  • rode strassteentjes en glitterlijm van de Action 
  • Sneeuwsterren geponst met een pons van mijn tante
  • grijs lint 
  • houten sterretjes van de Xenos
  • plakparels gekocht bij Creatief Centrum Heesch
Tsja hij zal amper in de envelop passen.. dus doet ie in iedergeval mee aan de challenge bij:
foreverfriends - Ribbon& twine

Schroom niet om een berichtje achter te laten!!



2 opmerkingen:

  1. Gorgeous Christmas card using a cute FF bear, lovely sparkly roses and lovely papers. Thanks for joining us at Forever Friends Challenges. Good luck in the draw and hope to see you again very soon. We are running a DT call at the moment, pop back to FF for more details. Diane xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a cute Forever Friends Christmas card! Thanks for joining the Ribbon challenge at Forever Friends, Lisa (DT) x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda