Pagina's

vrijdag 12 oktober 2012

Februari 2012: Het begin van mijn stempelcreaties

Zoals in mijn "biografie" te lezen is ben ik in januari 2012 voor het eerst begonnen met scrapkaarten maken. Dit leidde natuurlijk al heel snel tot een verslaving!
Voornamelijk in combinatie met stempelen.
De stampies van Nellie Snellen vond ik zo schattig dat ik-zoals ik wel vaker doe- niet één tegelijk bestelde, maar zelfs een aantal sets! 
Als je daar eenmaal op de website hebt gekeken van Nellie Snellen onder het kopje stempel-techniek: http://www.nelliesnellen.nl/stempel-techniek.html?p=4 zie je nog veel meer andere leuke stempels zoals kikkers om als opkikker-kaart te sturen: Ideaal :)
En natuurlijk de laatste nieuwe trends op stempelgebied!! 
Hieronder een aantal met- toen nog- potlood ingekleurde voorbeeldjes.
stampie van Nellie Snellen





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda