Pagina's

zondag 4 december 2022

Milou 10 maanden: Sint label


 

Hoi allemaal/ Hi everyone,

Vandaag laat ik mijn Sintlabel zien die ik voor Milou maakte. Ze was vorige week alweer 10 maanden oud en dit weekend hebben we lekker met elkaar Sinterklaasfeest gevierd. Liam en Milou (m'n neefje en nichtje) zijn super verwend. 

Today I'm showing you my Sinterklaas tag. I made it for my niece. November 26th she became 10 months old. Last weekend we celebrated  with our family  the Sinterklaasparty.
My nephew and niece got a lot of presents. 

Voor mijn RT leerlingen was ik ook even aan de knutsel gegaan. Bij de boekenvoordeel vond ik laatst Slimline zakjes en dat zijn ook mooie platte snoepzakjes als je niet die officiële van MD wil kopen zodat de bagtoppers toch nog leuk uitkomen.

For my students of my remedital teaching practice, I also made little bags with some sweets in it just to surprise them and to use my Sinterklaas products by Marianne Design (made by Marleen).

Ik maakte er 12.
I made 12 bags.





Fijne Sinterklaasavond voor degenen die het nog gaan vieren.
Enjoy the Sinterklaasevening.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda