Pagina's

woensdag 1 juni 2022

DTCF Mannenkaart Big tag in het blauw

Hoi allemaal/ Hi everybody,

Hier is mijn bijdrage voor de nieuwe uitdaging van het CraftyFriendschallengeblogHet thema is deze maand: maak een (kaart)creatie voor een man. We spelen voor de gezelligheid. Doe jij ook weer mee? Neem gauw een kijkje op het blog voor de andere voorbeelden. 

Today starts the new challenge over at the CraftyFriendschallengeblog. Our theme is: male card/creation. Will you participate (again)? Hop over to the main blog to see our examples, get inspired and join in for fun!

Ik maakte dit keer een big tag met zo'n prachtige bloemencardtopper (alles van MD). Ik heb aardig wat ooms in de familie die dol zijn op bloemen en planten en zelf dagelijks in hun eigen tuin te vinden zijn dus deze komt vast op een mooie bestemming.

This time I made a big tag with a lovely cardtopper by MarianneDesign. I have a few uncles who love their flowers and plants and they spend lots of time in their gardens. So... this tag will get a nice destionation. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda