Pagina's

donderdag 26 mei 2022

Kerstkaart op Hemelvaart, IJsbeertjes #04


 Hoi allemaal/ Hi everybody,

Daar ben ik weer eens en dit keer op een donderdag. Dat komt er normaal nooit van maar nu.. heb ik lekker vrij en ben ik weer eens heerlijk aan het neuzen in blogland. Deze doet NIET mee in de challenge van 52 weeks want het is geen slimline maar ik wilde hem wel graag laten zien. Ik maakte deze laaaaaaaaaaaaaaaaaaang geleden (in de voorjaarsvakantie) tezamen met nog een aantal andere kerstkaarten waar ik zowaar Don en Daisy ook weer eens op plaatste.
Die staan ook nog te trappelen om ten tonele te verschijnen net als een aantal andere kaarten... dus hoogtijd dat ik jullie weer eens voorzie van een aantal kaarten tegelijk of meerdere posts per week i.p.v. 1x per 2-3 weken. Vanochtend volgde ik een online training over toetsanalyses en observaties bij begrijpend lezen en toen ik zo stil zat had ik het ook aardig fris in huis. Nu zit ik dus op te warmen met mijn dikke sjaal om en sloffen aan haha. 

Here I am on a thursday. Normally I never post on workdays but it's Ascension Day so I don't have to work today. (Except for the training I did follow this morning). I'n snooping around in blogland and love all the inspiration! This card will NOT enter the 52 weeks challenge. It's not a slimline version and made in february. During that schoolbreak I also made a few Christmascards with Don and Daisy so they'll be around here very soon I suppose.

Fijne dag nog vandaag!
Enjoy your day!




7 opmerkingen:

  1. wat een schattig kaartje met die twee leukerd erop.
    Gezellig dat je meedoet van de week.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke kerstkaart met een lief plaatje Linda.
    Gezellig je hier te zien bij 52 WTC .
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke winterse kaart Linda! De ijsbeertjes zijn zo schattig! De challenge loopt pas vanaf morgen, vandaag waren het de voorbeelden van het design team! Geniet nog lekker van je vrije dag(en)
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuke kaart Linda, met die lieve ijsberen.
    Fijn dat je meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje met die leuke beertjes.
    Klinkt als een interessante training die je volgde.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Huh... een online training op Hemelvaartsdag? Dat is bijzonder.
    Je kaartje is erg leuk en ook heel fijn dat je weer kunt bloggen en reacties achterlaten. ZO jammer als dat niet kan.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda