Pagina's

zaterdag 5 maart 2022

Slimline label #02 boeket #02 Moeilijkste kaartje ooit

 Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag ben ik er met een slimline label. Ik maakte deze voor een vrouw bij mij uit de sportschool. Zij heeft te horen gekregen dat ze uitbehandeld is en is nu in de laatste dagen van haar leven. Inmiddels ligt ze al in een hospice.

Today I'm here sharing a slimline tag with you. It's a tag with a very difficult purpose: for a woman who's dying. I know her from the gym. She's in the last days of het life now and in a hospice.

Ik vond het zo moeilijk om een kaart voor haar te maken (en daarna te schrijven).
Dus dan maar een kaart vol liefde en fleurige bloemen om haar te doen glimlachen en haar te laten genieten van de bloemengroet.

So hard to make her a card. She's always such a positive and brave woman. So I wanted to send her lots of love and a sweet and cheerful card with flowers.

Ik maakte dus een papieren boeket met bloemen. Alle spulletjes (behalve mijn oma's lint, houten vlindertjes en de strassteentjes) die ik gebruikte zijn van Marianne Design. Oudere en nieuwere producten heb ik lekker door elkaar gebruikt.

I chose a paper bouquet of flowers. With the 'lots of love' die (in Dutch translation). I used all Marianne design supplies (except: the ribbon, that was my granny's, wooden butterflies and rhinestones).



4 opmerkingen:

  1. Superleuke slimline tag met n fleurig bloemen boeket erop Linda , goed bezig daar
    Fîjn weekend Epie.......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Linda,
    wat een prachtige kaart en je inspireert me! Ik wil de komende dagen en kaart maken voor mijn kapster. Ze is nog maar 37, maar zit in een traject van bestralingen en chemo's. Dat zijn zulke moeilijke situaties voor een kaart. Maar ik denk dat ik de veel liefs stans ook gebruiken ga..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Linda,
    Ik snap dat je het kaartje moeilijk vond om te maken maar het is wel super mooi geworden. Fijn om haar zo te laten weten dat je aan haar denkt.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a lovely special tag for your friend. I hope she is comfortable.
    Hugs Diane x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda