Pagina's

maandag 27 december 2021

Kerst 2021: Pinguïns en een wintervogel



Hoi allemaal/ Hi everybody,

Hebben jullie fijne kerstdagen gehad ondanks de corona maatregelen? Hier weer een aantal kerstkaartjes van mijn hand. Dit keer spelen de pinguïns van Marianne Design een hoofdrol. Het leuke kaart modelletje met het trappetje is van mijn tante. Ze kocht het op de Knotsgekke dagen en is van Studio Light.

Today I'm showing you a few christmascards with penguins. Almost everything is by Marianne Design except the lovely model of the card with the stairs in the middle. This is a die by Studio Light. 

Ik zal je hieronder lekker wat detail foto's showen. Daarna de complete kaarten op een rijtje ;) Here you can see some detailed foto's and scroll down for the end results.



2x hetzelfde plaatje maar toch een compleet andere kaart.
2 times the same image but completely different lay-out. 





Zie je dat de layout hetzelfde is als die bij de kaart met de pinguïn erop en de kersboom?
Do you recognize te same lay-out as on the penguin card by the tree?




1 opmerking:

  1. Ja, hahaha, dat zag ik wel. Heel leuke lay out en je kaartjes zijn top! Het is even puzzelen met de visite en de corona, maar daar komen we wel uit..

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda