Pagina's

zondag 8 augustus 2021

Verhuizen #05 Schildpad #07

 Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag een kaartje dat ik maakte voor mijn tante.
Ze heeft te horen gekregen dat ze per oktober/november kan gaan verhuizen dus ze is helemaal blij en al druk met dozen inpakken. Afgelopen vrijdag heb ik samen met mijn moeder het laminaat uit de woon- en eetkamer gehaald om her te gebruiken en hebben we nog eens een aantal dozen kunnen inpakken dus het schiet al op maar ja, als je ooit zelf wel eens verhuisd bent dan weet je hoeveel spullen een mens kan hebben ;)

Today I'm showing you a card for my aunt. She'll move in october/november to another apartment. She's so happy and already cleaning up and boxing her stuff. Last friday I went over there with my mom to pull out the laminate flooring to re use when she's going to the other apartment. We also packed another pile of boxes and now she's already half way ;)

Ik maakte een kaart met een verhuisdoos natuurlijk. Dit keer met een schildpadje erin die al bezig is de spulletjes in de dozen te verzamelen. De accessoires van Eline's keuken zijn nu voor het eerst gebruikt. 
Het nadeel van het design papier wat ik gebruikte voor de doos is, is dat de 'achterkant' wit is. de 2 voorste flappen kwamen daardoor dus wit opgeplakt... Hmmm dat vond ik toch maar niks dus ik trok de pootjes van de schildpad weer los en ben die flap bruin gaan inkleuren met een Copic kleur die goed in de buurt kwam van het DP. Daarna de andere flap ook maar gekleurd. Zo zie je er helemaal niks van. 

I made a card with a moving box ofcourse. The new Kitchen accesories by Eline Pellinkhof for Marianne Design are now used for the first time. The disadvantage of the dp I used for the movingbox is, is that the back of the dp is white... So the 2 flaps of the box were white. I thought that this wasn't an option so I pulled the turtles paws back and colored the 2 flaps in the front brown with my Copics. Thats better ;)





3 opmerkingen:

  1. Hele leuke verhuis kaart met de schildpad in de doos.
    Ja wat kunnen we dan ook veel spulletjes hebben.
    Mijn hobby kamer alleen al.
    Heel mooi gemaakt .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een enig kaartje voor de nieuwe woning van je tante. Je hebt er veel werk in en liefde in zitten. Heel gaaf, die schildpad die zo uit de doos komt...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf kaartje met die schildpad in de verhuisdoos! Gelukkig hebben jullie iets meer verhuistempo voor je tante dan een schildpadden tempo.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda