Pagina's

zondag 29 augustus 2021

Marleens schort #02 gereedschap #01



 Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag weer een schort om te showen!
Today another apron to show you.

Vrijdag vierde mijn broertje zijn verjaardag (en de gender reveal party voor mijn 2e neefje of nichtje... ik krijg een nichtje!!) en ik maakte voor hem dit schort.
Het afgelopen jaar heeft hij een hoop geklust in huis. Nooit geweten dat het zo'n klusjesman is dus toen ik schorten met gereedschap voorbij zag komen was het idee snel geboren om die voor hem ook te maken. 
Last firday we celebrated my brothers birthday ( and the gender reveal party of their 2nd child. I'll have a niece now!) and I made him this apron with tools on it. He did a lot of chores in their new house. Never knew it was such a handyman ;) So when there were examples with aprons and tools here in blogland, I knew I'd made him also a apron with tools.

Ik heb nog steeds het papier 'All for the men' van MD en daar zit een groen papiertje met gereedschap bij. Die wilde ik zekerweten ook gebruiken. De basis heb ik qua kleuren verder een beetje van Marleen afgekeken.
I still have this DP 'All for the men by MD' and I was defenitely using the green papers with tools on it from that series. For the other paper colors I got inspiration by Marleen.

Ik heb al heel lang witte inkt maar op de één of andere manier ben ik altijd een beetje huiverig om het op donker papier te gebruiken... ik denk omdat het een ander merk inkt is dan waar ik de rest altijd mee stempel. Doordat het inktkussen meer inzakt zat eerst alles onder het wit dus gelukkig maakte ik een proef druk op een restje. Anders was mijn kaart verpest. Het leuke is wel aan deze stempel (ook van MD trouwens) dat vooral de randjes goed zichtbaar zijn. Ook na het opdrogen was het nog goed zichtbaar. Ik heb ook een lila parelmoer versie maar die droogt heel flets op dus vroeg mij nu ook af hoe het zou gaan. Nou je ziet het, gelukkig goed :)
I have white ink and I was about to use it for the sentiment but in some way it freaks my out when I want to use it. I think the reason for that is simple: it's a different pad to ink with compared to the others I'll always use. When I push the stamp on the pad, the pad will falls in the ink easily. So I tried a few times on left overs before I dare to stamp on the apron. Luckily it went well :)







1 opmerking:

  1. Grappig dat je broer je dan nog zo verrast. Dan is dit gereedschapsschort wel heel erg toepasselijk en leuk.
    Wat leuk dat je een nichtje krijgt. Ook handig als je van te voren wat wilt maken...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda