Pagina's

zondag 1 augustus 2021

Kerst 2021: Hertjes




Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag een kerstpost met hertjes.
Today a Christmas post with deers.

Een poosje terug was er bij 52 weeks of christmas een leuke uitdaging waar een hert op moest staan met als combi een bepaald kleuren pallet. Helaas was de uitdaging al lang en breed afgelopen toen ik eens aan dit kaartje ging beginnen maar omdat het zo'n leuke uidaging was had ik het opgeschreven ter inspiratie dus zo kwam toch dit kaartje uit mijn handen gerold alleen maanden later haha.

A while ago, there was this nice challenge over at 52 weeks of christmas with a color palet and deers. I couldn't participate but I kiked the idea. Now, months later... I made this card and that challenge was my inpiration LOL.




1 opmerking:

  1. Heel leuk kaartje en de lieve hertjes zijn zo schattig bij elkaar. En soms is een challenge zo leuk dat het er een is om te onthouden, ook al doe je dan niet mee. Het inspireert dan toch!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda