Pagina's

zaterdag 20 maart 2021

Eline's huiswerk: patchwork



 

Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag weer eens een compleet ander kaartje.
Today I'm showing you a card in a completely different style. 

De hexagons stonden al heel lang weer op mijn to do-knutsellijstje want ik wist dat ik ze al ruim 2 jaar niet meer gebruikt had. These hexagons were on my 'to do-to craft' list for quite some time now. About 2 years.

Colored in with Copics


Toen ik de opdracht op instagram van Eline voorbij zag komen wist ik meteen dat ik daar weer eens iets mee wilde doen. En... de leuke feestvarkentjes lagen al klaar om te gebruiken dus een combi was zo geboren. Heerlijk zoet in roze tinten ;)

When I saw this 'homework' assignment by Eline on instagram I knew I'd use the hexagons like a patchwork background. The party pigs were already on my table to use. So I combined them to a sweet pink birthday card. Love it!

Vanochtend heb ik weer een Bewegend leren training mogen verzorgen dus nu nog even in blogland neuzen en lekker knutselen met mijn nieuwe spulletjes die eindelijk binnen zijn.
This morning I gave a training for professionals who want to learn more about active learning. Now I'll do my round in blogland and craft.

Fijn weekend!
Have a nice weekend!



4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie feestkaart Linda en hele leuke uitdaging, jammer alleen op insta en facebook.
    Veel succes en fijn weekend,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf kaartje!! Heerlijk roze maar dat match goed bij de varkentjes!
    Wat leuk een bewegend leren training. De school waarop ik werk is een school waarop bewegend leren iedere dag terug komt. Zelf geef ik inmiddels ook workshops bewegend leren. Ook leuk om te doen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk kaartje Linda. Je hebt er een mooi patchwork van gemaakt. Het papier wat je er voor gekozen hebt is mooi allemaal bij elkaar.
    En de feestvarkentjes zijn erg grappig en feestelijk natuurlijk.
    Fijn weekend verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een VROLIJK kaartje Linda met die feestende varkentjes.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda