Pagina's

donderdag 31 december 2020

Kerst 2020: digitale stempel vosje met lantaarn

 Hoi allemaal/ Hi everybody,

Ik kan er geen genoeg van krijgen... mijn laatste kaartjes showen voor het jaar om is  haha ;)
Maar dit is echt de laatste post van vandaag. Daarom hier nog een kaartje wat ik last minute maakte. Ik heb dit vosje van Pink Gem als digitale stempel 5 jaar geleden voor het eerst gebruikt. Toen gebruikte ik de vooraf ingekleurde stempel en dit is de 2e keer maar nu de zelf in te kleuren versie. Hij heeft 5 jaar geprint liggen wachten tot hij gebruikt werd.
Zo kan hij nog mooi meedoen aan de animalfriendschallenge- fox or bunny
Do All Kreatives heeft als thema winterwonderland dus ook daar kan dit schattige vosje aan meedoen.

I can't get enough of it... showing my latest christmas cards ;) LOL
This really is my last post of 2020. I made this card last minute. 5 years ago I used this cute digi image for the first time. Since then, this 2nd printed version was laying in my stays waiting to be colored in. So now I used him on this card. 
This card can enter 2 challenges: animalfriendschallenge- fox or bunny
Do All Kreatives - winterwonderland


Tot in 2021!
See you in 2021!



5 opmerkingen:

  1. Zo lang Linda? Wat zielig.... goed dat je hem nu laat zien.
    het is een schatje en je kaart ermee is erg leuk geworden.
    Fijne jaarwisseling en tot blogs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart en lief vosje ,heeft wel lang moeten wachten.
    fijne avond en veel goeds voor het nieuwe jaar.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ganz zauberhaft. Danke für deine Teilnahme bei den Animal Friends.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great card.
    Thanks for joining us at the DAK Challenge.
    Greetings Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card. Love the cute fox. Sorry for being a bit late.
    Thanks for playing along with us at Do-Al(l) Kreatives and good luck. Hope you will join us again.

    Crafty greetings
    Alex

    *Owner* Creative Crafting Uncles
    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives
    *DT* Kreativ-Tanten Challenge
    Alex' Kreative Seite

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda