Pagina's

vrijdag 18 september 2020

Mijn kleine broertje is 30

 


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Mijn broertje is 30 geworden en ik maakte deze kaart voor hem.
Ik wilde de tutorial van Marcella eens uittesten om er een cadeau kaart van te maken.
My 'little brother' turned 30. He's not so little anymore ;)
I made him this card with a giftcard in it. If you click on Marcella's name you see the tutorial she made for this lovely giftcard. 

Ik ben trouwens toch overstag gegaan om het mannen papier van Marleen aan te schaffen. Ik ben dol op oker geel dus ik kon het niet laten én voor de toekomstige bierkaartjes is het ook wel een fijn papier wat er in zit ;)

As you can see I bought the pretty paperbloc by Marleen for Marianne design (only men) I love the deep yellow color for the beer cards and it suits in these nautical scene aswell.


Challenges:
Knutsels en kadootjes- cijfers op je kaart


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda