Pagina's

maandag 1 juni 2020

Giraf #03 Liam alweer 3 maanden oud



Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag laat ik het kaartje zien wat ik weer voor mijn neefje maakte.
Ik heb mij voorgenomen om elke maand een kaartje te sturen met wat hij de afgelopen maand heeft meegemaakt. Zo kan ik tenminste ook eens goed gebruik maken van mijn baby spulletjes en Eline's diertjes waar ik er zoveel van heb :)
Today I'm showing you another card I made for my nephew. I'll make one every month till his first b'day and write on it what happend in the past month.
Atleast I can use all my baby items on cards and all the cute animal collectables by Eline for Marianne Design.



Bij Knutsels en Kadootjes willen ze graag een giraf op de kaart zien dus ik hoefde deze maand niet te kiezen en ging dus voor de giraf.
Bij de Egel willen ze wielen op je kaart zien dus heb ik het karretje van het konijntje erbij gepakt én de speelgoed auto.
There are two challenge to enter with this card ( Knutsels en Kadootjes use a giraffe and over at de Egel something with wheels, I used a cart and a toy car).
Sinds 2 weken heb ik de Z-fold kaarten een beetje ontdekt (nouja ik had ze tot dan toe nog niet eerder zelf gemaakt) Nu heb ik er al een aantal gemaakt (nog niet alles aan jullie geshowd).
Since a week or two I discoverd how lovely it is to make a Z-fold card. Later on I'm showing you my other versions of Z-folded cards.





4 opmerkingen:

  1. Wat een enig kaartje heb je voor Liam gemaakt. ik ben benieuwd of je het gaat volhouden, elke maand! Wel en heel gaaf idee om dat te doen. Dan je wel voor het meedoen aan onze giraffe challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om iedere maand een kaart voor Liam te maken. Je hebt er weer iets leuks van gemaakt en de z-fold is een mooi modelletje.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk model kaart en prachtig uitgevoerd. Ik heb dit model kaart ook nog nooit gemaakt. Komt wel, ooit. Dank je wel voor het meedoen met de wielen challenge van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo kun je zeker gebruik maken van al die leuke spulletjes. Dit kaartje voor Liam is prachtig!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda