Pagina's

vrijdag 22 mei 2020

Sihouette


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag nog op de valreep 2 kaartjes die ik maakte naar aanleiding van de uitdaging bij Christmas card throwdown het thema is silhouette 
Today just before the challenge ends my cards for the Christmas card throwdown challenge:

Dit was direct mijn idee om een silhouette van een vos achter het raam van MD te maken. Ik heb van die leuke vierkante cardtoppers met winterlandschappen dus wilde ik die gebruiken alleen... die zijn allemaal bij 'daglicht' en dan past er geen silhouette op haha. Ik ben wel van de realistische kaarten.
Daarom zelf een landschap gecreëerd.
En dit was een goede reden om mijn vosje vorige week eindelijk uit zijn verpakking te rukken ;)


When I saw this challenge last week, my idea was to create a night scene with a fox walking by the window.
I have these cardtoppers with beautiful winterscenes but when I had them on my table I noticed they're all 'daylight' scenes so I thought that's not realistic so I made my own version of the night scenes ;)
It was a good opportunity to use my fox die finally ;)

this card is entering the challenge CCT





6 opmerkingen:

  1. Fantastic choice of silhouette and beautiful cards! Thanks for playing at 52 cct

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit leuk gedaan. Goede reden om de vos uit het plastic te halen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Linda,
    het zijn twee heel spannende kaartjes! Je vraagt je meteen af waarom er buiten in de sneeuw een vos ronddoolt. Ruikt hij de kerstkalkoen??
    Heel leuk bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love how you created a beautiful Christmas scene.
    Thanks so much for joining us at 52 Christmas Card Throwdown.
    Majda DT

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda